29 augusti 2008

Fryser.

Ja det är precis vad jag gör, fryser för fullt och känner mej mest äcklig.
Behöver duscha men det orkar jag inte göra.
Tänkte göra det hos mamma ikväll för jag ska till henne idag.
Ska snart ner på stan, köpa en parfym åt mamma som försenad födelsedagspresent.
Så ska jag kolla efter en prydnadsgris till henne också.
Sedan så ska jag åka till Gamleby med Eva.

Och imorgon ska vi till Loftahammars utställningen eller vad det nu hette.
Söndag blir det att fira mammas födelsedag med massa smörgåstårta och paket :)
Förhoppningsvis dyker Fredrik upp också.
Fast han äter ju inte smörgåstårta så han snackade om att han skulle köpa en pizza isåfall.

I söndags ringde hon som sökte butiksmedarbetare till Väskan och ville att jag skulle komma dit på prov.
Så i tisdags och i onsdags var jag där men vi bestämde att jag inte skulle fortsätta.
Och det kändes bra.
I onsdags kväll dök huvudvärken upp, borde kanske börja kalla det för migrän för jag tror verkligen inte att det bara handlar om huvudvärk.
När jag vaknade igår var huvudvärken fortfarande kvar och på eftermiddagen kunde jag bara ligga i sängen utan att göra någonting för då var det som värst.
Men det är bra att Fredriks mamma jobbar på apoteket för hon tog hem migräntabletter till mej som Fredrik hämtade efter jobbet.
Och dom hjälpte tack och lov.
Inte alltid dom gör det.
Så nu mår jag prima :)

Dags att fixa i ordning sej lite grann iallafall och dra ner till stan.
Längtar jätte mycket efter duschen ikväll nu.
Dels för att få känna mej fräsch och sedan duscha jätte varmt för att slippa frysa ett tag iallafall.
Sedan fryser man ju lika mycket igen när man går ur duschen.

Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Hoppas vi ses på Loftahammarsutställningen!
Jag jobbar till kl 15 på tättö :P
Tur att migränen gick över, låter inte roligt att ha massa ont i huvudet :(

Pöss / Annelis

DeadSilent sa...

Vi åkte hem innan 15 :(
Vart jobbar du på tättö då?
Andreas Eva har ju jobbat där ute i sommar.

Ja det är inget vidare att ha migrän.
Man får njuta dom dagarna man inte har det :)

Pöss!