04 juli 2008

I'm talking to you.

Snart kommer pappa och hämtar mej.
Så ska vi åka hem till mamma.
Så jag blir där i helgen, eller längre.
Jag vet inte riktigt än.

Det blir väl inte att göra något särskilt, vad jag vet än iallafall.
Vi ska bara till Andreas en sväng och ge Stuffe och Sigrid mat för Andreas, Eva och Felicia är nere i Skåne hos mormor och morfar nu.

Fredrik ska ju iväg idag med Dagge.
Dom ska fara omkring lite överallt på speedway och kommer inte hem förrän imorgon kväll så då vill ju inte jag sitta här själv.

Förresten det har jag ju glömt skriva.
Tidningen Sago prinsessan som jag fick var från Agnes.
Hon har gett mej en prenumeration på den tidningen.
Hon är lika normal i huvudet som vanligt :D

Har iallafall spelat sims ikea nu.
Jag blev rätt så besviken för det var så lite grejer.
Det var ju fint men lite.

Igår var jag på Netto, det är ju vad det är.
När jag skulle betala så var det en snubbe som packa i varorna åt mej under tiden och han packa allt i en påse.
Det var ju lagom tungt att bära hem när jag liksom köpte 2,5 kg ost, 3 liter mjölk, två flaskor sköljmedel mm.
Tur för han att jag inte hade så långt hem, annars hade jag slagit honom på käften.
Men faan vad darrig jag var i armarna sedan när jag kom hem :D

Jag hatar verkligen att vara färdig för tidigt.
Jag stressar hellre ihjäl mej än sitter och väntar för det är segt.
Vet inte riktigt när pappa kommer, vid 15 kanske, gah!

Funderar på att köpa hårfärg när jag är hos mamma och färga håret.
Vet inte riktigt vad jag ska ha för färg, jag vet bara att jag inte ska ha svart.
Har lite funderingar på att bleka det igen och kanske göra lite mörkare slingor, eller jag vet inte.

Försöker skriva så mycket som möjligt nu så jag ska ha något att göra ^^
Men nu står det rätt still.
Får väl göra en ny undersökning.
Frågan är bara vad det ska vara för något.
Men det kommer jag förhoppningsvis på.
Det är ju inte jag som ska svara på det så det är svårt att veta vad som kan tänkas vara intressant.

Förresten dom två som tycker att köttbullar är godast på midsommar kan jag inte vara som dom ska i huvudet :P

Over and out.

Inga kommentarer: