13 juni 2008

It feels like you've flushed me down the drain.

Nu har jag målat 5 stycken av ramarna jag köpte på ikea och satt in bilder på ankor som jag fått av Agnes :)
Dom passade bra inne på toaletten ståendes i fönstret.
Har även ramat in 4 andra foton, i A4 storlek, med enbart glas över och ingen ram.
Ett kort på mej, ett på Fredrik, ett på Kitty och ett på Myran :)
Pappa får komma hit och sätta upp dom någon dag.
Samtidigt som hyllorna (tagit reda på att jag faktiskt hade 2 hyllor hos mamma trots allt)



Andreas, jag och Felicia var som sagt på Agnes studentavslutning innan idag.
Det var enda gången på hela dagen som det ösregnade.
Annars har solen varit framme hela dagen, sjukt.
Synd att det regnade för allt blev så hastigt och lustigt.
Hoppas Agnes har kul ikväll iallafall :)

Unicorn - The sorrow song
Unicorn - Waterfall.
Bra låtar, bra texter.

Over and out.

Inga kommentarer: