12 maj 2008

Repris.

Fredrik och jag har precis sätt filmen Déjà vu.
Den var bra, helt otroligt nog med tanke på att det inte verkar komma ut några bra filmer längre.
Om man bortser från National Treasure 2 då.

Idag har det inte hänt så mycket, det vanliga, sova, äta, kolla på o.c.

Ringde till min lärare idag och sa att jag vill göra det nationella provet i engelska och han sa att han skulle kolla upp när jag kan göra det och ringa tillbaka till mej men det gjorde han aldrig.
Jag orkar inte bry mej längre.

Och så har vi det här med pengar, 13 dagar kvar.
Just nu äger jag 50:- som kommer gå till ett paket cigaretter.
Idag har jag levt på några mackor och nudlar.
Visst det funkar ju men det är inte roligt.
Vart försvinner alla pengar?
Vi lever inte direkt något lyxliv någon gång.
Det finns aldrig pengar till några nya kläder, något nytt till lägenheten osv.
Och händer det så är det mamma eller pappa som betalar för det.
Men det löser sej nog med tiden, gör inte allt det?

Ett avsnitt av o.c sedan läggdags, woho.
Hoppas Agnes kommer hem snart.

Over and out.

Inga kommentarer: