08 maj 2008

Fy faan.

Det kunde man inte tro att det skulle vara så jävla jobbigt att städa en balkong.
Vet inte vad som har varit värst, storstädningen av vår balkong eller vårat kök.
Nu är jag iallafall så gott som klar, jag orkar inte mer idag iallafall.
Tycker fortfarande det ser halvdant ut även om det är skillnad.
Men jag blir aldrig nöjd så.
Det som verkligen skulle behövas nu är en dammsugning av hela lägenheten.
Men jag är verkligen helt slut.
Det är bra att jag får för mej om att städa balkongen när det är fint väder.
Solen sken så fint precis hela tiden när jag var igång, trodde ett tag att det var kört med mej, att jag skulle svettas ihop och bara bli en stor pöl.

Stolen är den bästa uppfinningen jag kan tänka mej just nu.
Och jag tänker sitta kvar här ett tag till också.
Ska kolla på..jag tror inte ens jag behöver säga vad jag ska kolla på.

Over and out.

Inga kommentarer: