28 maj 2008

Cykeltur.

Japp det blev en cykeltur.
Jag svängde av på någon grusväg långt innan Horns udde.
Så var jag inne och skogade ett tag sedan kom jag till ett ställe med vatten, brygga och hela köret så där stanna jag.
Det var ingen annan där, det var skönt.
Satt och solade lite och vela med min ena bokrecension.
Pepparängen tror jag stället hette, det stod det överallt iallafall :P

Skulle ta lite kort när jag var där också men batterierna i kameran dog innan jag ens hann ta något.
Så det fick bli att ta några med mobilen bara.

Nu sitter jag och plågar mej med mina bokrecensioner.
Det går framåt även om det inte känns som det.
Men det börjar bli segt nu.

Jag tror swebits tycker att jag ska göra bokrecensionerna iallafall för jag försöker ta hem Glasklart men det går bara i 1.2 kb/s.
Så på sätt och vis är det ju bra annars hade jag nog bara suttit och kollat på det.

Over and out.

Inga kommentarer: