06 maj 2008

8 timmar.

Nu har jag precis sett 12 stycken O.C avsnitt i rad.
Jag tror det får räcka för idag.
Fast egentligen så skulle jag ju se 2 avsnitt till ikväll för då är jag klar med säsong 1.
Sedan har Fredrik och jag två House avsnitt och två Gossip Girl avsnitt att se, så har jag förstås ett Medium avsnitt.
Herregud.

Imorgon tänker jag inte ens sätta igång datorn när jag vaknar, utan koncentrera mej på att få skolarbete gjort och inte sätta igång datorn förrän jag förtjänat det.

Jag har varit hos läkaren idag och andats.
Ska på återbesök den 26:e, får se vad det blir av det.
Om det kan vara någon form av astma eller något.
Antagligen inte för det verkar inte som läkare hittar något fel med mej.
Vadå? Svårt att andas? Ja men jag överlever nog, andas är ju inte det viktigaste här i livet.

Over and out.

Inga kommentarer: