19 april 2008

Lördag

Nu har jag fixat en ny blogg.
Anledningen till att jag ska försöka börja blogga igen är för att jag tänkte att Agnes ska ha något att läsa varje dag.
Kanske något att se fram emot även om det bara är ett simpelt inlägg av mej.

Nu är klockan 11.43.
Jag sitter här i morgonrock och med glasögon och känner mej rätt möglig.
Inatt har Mamma Malin varit med i min dröm.
Men det är det enda jag kommer ihåg, har ingen aning om vad det var för dröm.
Jag kan tänka mej att det hade något med sexuellt utnyttjande att göra.
Men vad vet jag..

Idag blir det stuvade makaroner och falukorv, det ska bli gott.
Och apropå det så kom jag precis på att jag har lösgodis.
Det kommer bli en fin frukost.

Jätte härligt väder är det ute också, lite synd att Agnes inte kommer hem tidigare!
Men huvudsaken är att hon kommer hem och jag hoppas vi kommer träffas ikväll iallafall.

Tanken just nu är väl att jag ska göra lite engelska.
Eller möjligtvis spela Overclocked, kommer inte riktigt ihåg vilket av det min lärare ville att jag skulle göra ^^

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjiho! nåt att se fram emot varje dag nu då :)

DeadSilent sa...

Ja det är ju alltid något :)